sobota 14. dubna 2012

Chřibská 50 MTB 2012

Tým Kraken Racing v čele s týmovou jedničkou a také jediným členem Tomášem Kratinou se zúčastnil (více než poloviny) letošního 10. ročníku CH50.


Po příjezdu na místo jsem obdržel čestné parkovací místo, přímo za plotem v nějakém bordelu haluzí a listí. Pořadatel říkal, že felina je dobrý stroj takže to zvládne, ale spíš si myslel, že už je to stejně jedno vzhledem k celkovému technickému stavu. Dostal jsem startovní číslo 233 a ponožky.
Parking v bordelu
Start byl v 11 hodin, ale vzhledem k tomu, že jsem se postavil poměrně dozadu, čehož jsem později litoval, se start trochu protáhl. První defekt sem zahlédl už 500 metrů po startu a v průběhu závodu sem jich viděl ještě několik a na některých sem se i podílel. První kilometry byly hodně předjížděcí, vzadu bylo pomalé tempo a ztrácel sem zbytečně čas. Po několika kilometrech do kopce po asfaltu a následné projetí šotolinové svatební sem měl konečně pocit, že tempo začíná být závodní. Pak ale přišel úzký lesní sjezdík, kde to mělo být rychlejší, ale s mojím stylem bych chytil defekt už tam nebýt někoho přede mnou kdo mě krotil. Pak se jelo po trati Barumky kde už začalo cosi padat. Zatím jen kapky, ale u odbočení na červenou padali už i závodníci. První opravdu náročný úsek bylo stoupání jako kráva s jemnými kamínky asi aby nám to lepší prokluzovalo. Zato nahoře se s kamením přitvrdilo a byly tam šutry jak pěst. U občerstvení na Bunči sem nezastavoval, vzal sem jakési dobré červené pití a valil dál z kopce po asfaltu. Na tomto úseku nás čekaly dvě objížďky lesem. U té první sem málem přetrhl řetěz a v té druhé jsem udělal jezdeckou chybu a prorazil duši u zadního kola. Chtěl sem provést rychlou výměnu a pokračovat. Za chvíli sem to měl prázdné znovu a nezbývalo než odstoupit a šlapat několik kilometrů do cíle. A že se v tretrách blbě chodí tak příště buď 2 duše, nebo náhradní botky.

První sem nevěděl kde se přesně stala chyba, a byl sem nasraný, že jsem plášť nezkontroloval, i když sem byl přesvědčená, že to byl průraz. Také se při výměně v terénu mohl dostat bordel pod plášť. Duše byla už jednou zalepená tak jestli neselhalo to, nebo ventilek. Ale po kontrole doma sem tohle všechno vyloučil, nic sem nenašel, jen jednu velkou díru. Prostě asi jezdím jak hovado. Možu byt rád, že sem neměl defekt i na felině vzhledem ke kvalitě parkovacího fleku.

Ještě že v cíli byla tombola, kde jsem vyhrál salámy, takže sem tam nejel až tak zbytečně...

Kontrast prohry a výhry

Měření času probíhalo pomocí čipů, vesmírní lidé měli pravdu


Žádné komentáře:

Okomentovat